NOTICE: The playgamers.net website is being upgraded today. Downtime and/or broken functionality must be expected from 17. aug 12:00 to 18. aug 03:00. Read more >
Demo ute nå. Driver og grinder Legendaries
Kommer rett på Game Pass så her er det ikke noe poeng å vente. Ser ut til å være en god blanding av Gears og Destiny. Med en veldig interessant mod-del for våpen/utstyr.
Synes demoen og typen spill er litt bob bob. MEN at det kommer rett på gamepass er uansett konge. Og derfor skal jeg også gi det en solid sjanse til i april
Jeg har en følelse av at Outriders er et spill som vokser å en. Kommer 100% sikkert til å gi det en skikkelig sjanse når det kommer ut på GamePass. Kommer ikke til å prøve demoen før det kommer ut nå.
Demoen er første kapittel i spillet. Og det lar deg fortsette der du slapp når hele spillet kommer ut. Så teknisk sett kan du bare se på demoen som en tjuvstart du kan kose deg med
Jeg vil fortsatt anbefale å grinde litt legendaries før de nerfer ett eller annet. Det er mange som lurer på hvorfor man skal grinde våpen som garantert er utdatert etter 30 minutter gameplay i final. MEN! pga. mods'ene på våpnene (som du kan demontere og bruke på andre våpen) så vil det du grinder nå være nyttig i hele spillet (min påstand). Det er noen psyke mods som blir spennende å kombinere og teste fullt potensiale på! Spesielt LvL3-mods som du får med legendaries.