Outriders

Info, reviews, tips and opinions about games, DLCs and demos.
Post Reply
ATnT

Outriders

Post by ATnT »

Demo ute nå. Driver og grinder Legendaries :mrgreen:
Kommer rett på Game Pass så her er det ikke noe poeng å vente. Ser ut til å være en god blanding av Gears og Destiny. Med en veldig interessant mod-del for våpen/utstyr.
Image
Aquaplex

Re: Outriders

Post by Aquaplex »

Synes demoen og typen spill er litt bob bob. MEN at det kommer rett på gamepass er uansett konge. Og derfor skal jeg også gi det en solid sjanse til i april :)
Image
Roly Hider

Post by Roly Hider »

Jeg har en følelse av at Outriders er et spill som vokser å en. Kommer 100% sikkert til å gi det en skikkelig sjanse når det kommer ut på GamePass. Kommer ikke til å prøve demoen før det kommer ut nå. :)
Image
Aquaplex

Post by Aquaplex »

Demoen er første kapittel i spillet. Og det lar deg fortsette der du slapp når hele spillet kommer ut. Så teknisk sett kan du bare se på demoen som en tjuvstart du kan kose deg med :)
Image
ATnT

Post by ATnT »

Jeg vil fortsatt anbefale å grinde litt legendaries før de nerfer ett eller annet. Det er mange som lurer på hvorfor man skal grinde våpen som garantert er utdatert etter 30 minutter gameplay i final. MEN! pga. mods'ene på våpnene (som du kan demontere og bruke på andre våpen) så vil det du grinder nå være nyttig i hele spillet (min påstand). Det er noen psyke mods som blir spennende å kombinere og teste fullt potensiale på! Spesielt LvL3-mods som du får med legendaries.
Image
Post Reply