Tips til nytt headset

General gaming news and discussions
ATnT

Re: Tips til nytt headset

Post by ATnT »

Jeg er storfornøyd med Audeze Penrose X
https://www.hifiklubben.no/audeze-penro ... osexgreen/

Merk at dette må prøves før kjøp da det er noen særinger som ikke liker volum-hjulet etc.
Image
Aquaplex

Post by Aquaplex »

ATnT wrote: 15 Mar 2021, 19:20 Jeg er storfornøyd med Audeze Penrose X
https://www.hifiklubben.no/audeze-penro ... osexgreen/

Merk at dette må prøves før kjøp da det er noen særinger som ikke liker volum-hjulet etc.
Hmmm det er et headset som har gått meg hus forbi :shock: Ser jo svært lovende ut. Dessverre utenfor mitt budsjett. Men hadde vært kult å prøvd de :)
Image
Roly Hider

Post by Roly Hider »

Ser utrolig bra ut, men det er utenfor min mulighet også. :)
Image
ATnT

Post by ATnT »

Ja, for min del så er det natt og dag i forhold til A50'ene som jeg hadde noen år. Ble aldri helt venn med Astro'ene. Mest sannsynlig fordi jeg er tjukk i huet og passformen var rett og slett elendig. Det var som å ha på seg to murstein som gnagde på tenkelige og utenkelige steder.

For meg er Audeze det ultimate spill-headsettet, men for musikk så er Beyerdynamic DT770'ene mine fortsatt overlegen.
Image
Roly Hider

Post by Roly Hider »

Legger inn her det jeg skrev på Discord vedrørende Xbox Wireless Headset:

Jeg elsker det nye headsettet. Muligens ikke like bra lyd som i Astroen, men uendelig flere muligheter til å stille inn slik du ønsker. Oppsett mot xbox, telefon og pc gikk helt smertefritt.

Sitter fantastisk på mitt hode uten press på ørene.. Merker ikke at jeg har på briller engang..
Xbox Accessories appen var også kjempeenkel..

Etter litt testing så gir jeg headsettet 9/10 så langt. Får se om det endrer seg etter litt bruk, men tror ikke det. Anbefales på det varmeste :D :D
Image
Post Reply