Playgamers på Facebook

Info and news about Playgamers Network, its members and this site
Post Reply
Kebabkongen

Playgamers på Facebook

Post by Kebabkongen » 07 Jun 2009, 14:20

Som om ikke Twitter var nok, er nå Playgamers Networks også på Facebook.

Roly Hider

Re:Playgamers på Facebook

Post by Roly Hider » 07 Jun 2009, 18:53

Er allerede Fan!! :)
Image

Kebabkongen

Playgamers på Facebook

Post by Kebabkongen » 19 Feb 2011, 18:33

Nå har omsider Xbox Norge også begynt å tenke "community", sjekk bare hva som dukket opp på dashboardet i dag:

Image

Image

For de av dere som bruker Facebook, klikk dere inn på Xbox Norge på Facebook for mer informasjon. La oss håpe dette er starten på noe godt, og at de følger opp med det som loves:
Velkommen til Xbox Norge på Facebook!

Som fan av siden gir vi deg med nyheter, bilder, trailere, events og tilbud.

Jump in!

jorgmeister

Playgamers på Facebook

Post by jorgmeister » 20 Feb 2011, 09:16

Kebabkongen skrev:
For de av dere som bruker Facebook, klikk dere inn på Xbox Norge på Facebook for mer informasjon.
Og for oss andre? Jeg er så lei av at facebook er synonymt med sosial interaksjon og eventer og konkurranser :angry:

xbox norge må finne på noe mer enn å lage en side på facebook for å imponere meg, så jeg håper som deg at det er starten på noe nytt og BEDRE.
Image

Roly Hider

Playgamers på Facebook

Post by Roly Hider » 20 Feb 2011, 10:21

Altså, her må jeg si jeg er uenig med deg jorgmeister. Det er ikke så rart at xbox norge velger facebook som medium for å nå spillere. Det har seg nemlig slik at klart flertallet av mennesker med tilgang til PC/mac bruker Facebook på en eller annen måte.

At noen velger å stå utenfor tror jeg ikke de tar hensyn til.. :)

Jeg for min del er storfornøyd med at de faktisk begynner å gjøre noe og da er nok Facebook det klart beste stedet å begynne.
Image

Kebabkongen

Playgamers på Facebook

Post by Kebabkongen » 20 Feb 2011, 11:31

Nå går det helt fint å følge Xbox Norge på Facebook uten å være registrert bruker, det eneste man ikke får gjort er å svare dem ved å legge inn kommentarer. For å delta i konkurranser bruker de vanlig mail, og det har vel alle tilgang til.

Men innlegget mitt hadde egentlig ikke så mye med Facebook å gjøre. Det var heller overraskelsen over at vi for første gang har fått noe norsk innhold i dashboardet inne på Xboxen, og at innholdet hadde med norske spillemiljø å gjøre. Hvordan de velger å legge dette opp nettet får nesten bli opp til dem, selv om jeg synes xbox.com/nb-no hadde vært et naturlig førstevalg.

Jeg håper jo da selvsagt at de fortsetter å bruke dashboardet og legger ut konkurranser, eventer og tilbud der. Sammenliknet med det som presenteres i dashboardet for amerikanske brukere er vi her i Norge omtrent 5 år etter, og derfor er det gledelige nyheter at Xbox Norge begynner å bli mer aktive.

Larry Gumpert

Playgamers på Facebook

Post by Larry Gumpert » 20 Feb 2011, 14:59

Kebabkongen skrev:
For å delta i konkurranser bruker de vanlig mail, og det har vel alle tilgang til.
Jeg er så lei av at elektronisk post er synonymt med sosial interaksjon og eventer og konkurranser. :angry:

Før så kunne man løse kryssordet bak i Donald og sende inn løsningsordet i vanlig post!!

:P

jorgmeister

Playgamers på Facebook

Post by jorgmeister » 20 Feb 2011, 18:58

Kebabkongen skrev:
Hvordan de velger å legge dette opp nettet får nesten bli opp til dem, selv om jeg synes xbox.com/nb-no hadde vært et naturlig førstevalg.
ja, det var det som var poenget mitt. jeg synes ikke facebook er ett naturlig sted. slik jeg har forstått det er det er bare en liten "vegg" hvor man kan skrive noen nyheter og legge ut bilder for kommentarer, i bunn og grunn ett diskusjonsforum. Å bygge ut en egen tjeneste tror jeg de vil tjene mer på, da får de større fleksibiliet mtp å kontrollere innhold, funksjoner, presentasjon og kan til og med legge inn en xbox live integrasjon hvis de ønsker det.

i værste fall er en fane i dashbordet med link til facebook bare enda ett tegn på at de ikke gidder å lage noe mer for oss nordboere... men misforstå meg rett, det er bedre enn ingenting :)
Image

Kebabkongen

Re: Playgamers på Facebook

Post by Kebabkongen » 11 Feb 2019, 22:37

Etter over 2 år uten aktivitet blir Playgamers på Facebook slettet om kort tid. Hvis noen ønsker å ta ansvaret for siden, er det selvsagt åpent for det.

https://www.facebook.com/PlaygamersNetwork/

Playgamers på Google+ ble slettet forrige uke, uten aktivitet på over 3 år.

Post Reply