Bioshock 2 slippes 9. februar. Tenkte jeg skulle bruke denne lenken til å fortelle om dette spillet.
Jeg har vurdert frem og tilbake om hvorvidt jeg skal kjøpe dette spillet eller ikke, men er kommet frem til at jeg som god bioshock fan ikke kan la være. Det er lagt opp til en ny historie som ligger 10 år frem i tid fra det forrige spillet. Alle krapylene som var med den gangen har hatt tid til å mutere og fikse med ADAM i ti år. Det er også kommet til en og annen ny fiende.
Men! Hovedkarakteren er fra første stund ganske kraftig da dette er DEN første BIG DADDY'en som ble laget. Nå skal vi endelig få se hvordan drillen virkelig håndterer.
Det lille jeg har sett av videosnutter til nå vitner om et spill som er mørkere og mer skremmende en det forrige og ikke minst at det er blitt mye mer farlig i Rapture.
Det er også lagt inn en multiplayerdel jeg er spent på. Og etter hva jeg har kunnet legge sammen av tingene jeg har hørt og lest, så skal man kunne sette sammen sin egen karakter i denne delen. Mye groteske kropsdeler og klær å velge mellom vil jeg tro