Playgamers Network

Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?

BORDERLANDS.
(1 besøkende) (1) gjest
Gå til bunnenSide: 12
EMNE: BORDERLANDS.
BORDERLANDS. 7 måneder siden  
Det blir nok innkjøp av begge DLC'ene til Borderlands, selv om Mad Moxxi's Underdome Riot ikke fikk den aller beste positive omtalen.

Men først skal jeg bli ferdig med playthrough 1. Er det noen som vet noe om playthrough 2 bortsett fra at fiendene er vanskeligere å ta? Fortsetter man med samme karakterklasse eller kan man velge ny? Beholder man samme level hele tiden, evt. stopper det på 50?
Kebabkongen
Moderator
graph
Bruker frakoblet Klikk her for å se brukerens profil
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

BORDERLANDS. 6 måneder siden  
Da har jeg nesten fullført The Secret Armory of General Knoxx og er kommet til level 61 i Borderlands. Stort sett bare "The Big Bad Final Secret Boss" gjenstår, men den er nesten umulig å ta alene, så da er spørsmålet om noen av dere andre har planer om å ranke opp til 61 og er interessert i å ta i et tak?

Den nedlastbare pakken The Secret Armory of General Knoxx er mye større enn Zombie Island of Dr. Ned og føles nesten som et eget spill. Det er mye fokus på bilkjøring og det er det største minuset med pakken. Eller rettere sagt, fordi man ikke har mulighet for "fast travel" er man nødt til å kjøre alle stedene man skal til. Det blir mye frem og tilbake, men dermed også mange nye oppgaver som skal løses på veien. Fiendene er smartere skrudd sammen, med en vanskeligere balanse mellom skjold og styrke. Det er mange nye typer fiender som de aller fleste er mer utfordrende og tøffere i forhold til originalspillet. Det er mange nye flotte og store kart som er klare til utforskning på leting etter oppdrag.

Anbefaler minst level 51-53 hvis man starter på playthrough 2.

The Secret Armory of General Knoxx scorer for meg blant topp-5 på listen over beste nedlastbare innhold til Xbox 360. Terningkast 5.
Kebabkongen
Moderator
graph

BORDERLANDS. 5 måneder, 1 uke siden  
Etter å ha spillt meg igjennom Zombie Island, og kommet litt inn i General knoxx har jeg startet på nytt med en ny figur. Personling synes jeg spillet er bedre nå som jeg har mer kjenskap til hva det er jeg skal gjøre samtidig som jeg vet mer om hvor jeg skal få tak i våpen og hvordan jeg effektivt kan booste karakteren min. Denne gjennomgangen spiller jeg med Lillth. Hun har phasewalk som spesialegenskap. Men denne har jeg ikke blitt helt fortrolig med enda.
Har satset veldig på å bare bruke tre typer våpen og gjøre alt for å booste hvor god jeg er med dem. Sniper, SMG og hagle er de jeg bruker, og føler at dette er en super sammensetning for å ta knekken på fiender på alle hold.
De beste produsentene av våpen synes å være Hyperion og Jacobs. Det eneste som gjelder nå er å klare å komme så høyt i level at alle fiender fremover er underlegne.
Andropow
Varm i trøya
graphgraph

Jeg prøvde først Siren med phasewalking og ble aldri helt klok på det greiene, så byttet jeg til Hunter og ble veldig fornøyd med fuglen (spesielt all lootingen). Det negative med hunter er at han tåler veldig lite, så det er best å holde fiendene på avstand. I tillegg har jeg spilt opp til 18 på soldier og 7 på berserker. Av de to synes jeg soldier var best. Berserker ble litt sånn kaos som Siren.

Hva er deres erfaringer med karakterene? Og hvilken anbefaler dere av Siren, Solidier og Berserker?
Kebabkongen
Moderator
graph

Jeg begynte med Soldier og det er den jeg har spillt mest med. Er nå level 47 med den og er kjempefornøyd. Tåler mye og er en overall tøffing..
Berserker fikk jeg aldri taket på, så det ga jeg opp fort.
Husker ikke om jeg har forsøkt Hunter og Siren, men mener at jeg ikke har gjort det...
Alzheimers kommer tidlig... tihi...
Darth Ego
Gaming is a lifestyle!
Veteran
graphgraph
Kjønn: Mann Sted: Mysen Fødselsdag: 05/12

We don't stop playing because we grow old.. we grow old because we stop playing

BORDERLANDS. 5 måneder siden  
jeg kan bare anbefale soldier. fordi det er det eneste jeg har spilt

kan forøvrig melde at jeg er på 61 og klar til å samarbeide om crawmax
jorgmeister
Gammel traver
graphgraph

BORDERLANDS. 1 måned, 2 uker siden  
Tips til de som ikke allerede har kjøpt tilleggspakkene til Borderlands.

Deal of the Week: Borderlands Game Add-on 50% off

Xbox LIVE Gold members can save 50 % on Game Add-ons for Borderlands: Secret Armory, The Underdome and Zombie Island are each 400 Microsoft Points this week only.

Jeg vurderer The Underdome selv, de to andre har jeg. Noen som vil anbefale den?
Kebabkongen
Moderator
graph

BORDERLANDS. 1 måned, 2 uker siden  
Har jo ikke The Underdome så jeg må jo si at jeg vurderer denne selv nå som det er 50% rabatt...
Darth Ego
Gaming is a lifestyle!
Veteran
graphgraph
Kjønn: Mann Sted: Mysen Fødselsdag: 05/12

We don't stop playing because we grow old.. we grow old because we stop playing

BORDERLANDS. 1 måned, 1 uke siden  
underdome kan anbefales, men det er ikke noe som er morsomt å spille som singleplayer.

i ett nøtteskall er det som en horde, du står i ett lite brett og fiendene kommer rasende mot deg. jeg har prøvd alene og jeg har prøvd i coop med andropow, vi var aldri gode nok til å klare noe som helst.

det værste er kanskje at hvis alle dør på brett 6 så må man starte på brett en igjen.
jorgmeister
Gammel traver
graphgraph

Gå til toppenSide: 12
Moderatorer: Kebabkongen, Larry Gumpert

Noen pålogget?

Vi har 1 gjest her nå

På Xbox LIVE nå

• lollip0p
    Sist sett for 45 minutter siden spille Xbox 360 Dashboard