Playgamers Network

Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?

Billig Xbox LIVE Gold
(1 besøkende) (1) gjest
Gå til bunnenSide: 1
EMNE: Billig Xbox LIVE Gold
Billig Xbox LIVE Gold 1 år, 7 måneder siden  
Tiden var kommet for å fornye Xbox LIVE gullmedlemskapet og jeg tenkte jeg skulle prøve en av de litt billigere variantene istedenfor å bare la det gå automatisk ut av kredittkortet til 499,-.

Det finnes iallfall to steder på nettet som selger billige Xbox LIVE abonnement: www.jasper1675.com og www.xboxliveuk76.com.

Er i utgangspunktet skeptisk til sånne steder, men jeg bestilte et European 12+1 Month Xbox LIVE Gold abonnement til € 36 (ca. NOK 315,-) fra førstnevnte. 3 timer senere kom koden på epost og etter å ha løst den inn, kan jeg nå spille online frem til april neste år. Fikk også bekreftelse fra Microsoft: "This mail is confirmation that you have successfully renewed Xbox Live Prepaid 12 + 1 Month Gold Membership Card.. The subscription will expire on Friday, April 02, 2010."

Konklusjon: Anbefales!

Når jeg trenger flere MS Points skal jeg prøve å kjøpe det på denne måten også og komme tilbake med erfaringer.

PS. Det er fullt mulig å legge inn slike koder når som helst og man trenger ikke vente til abonnementet utløper.

NB. Info fra Microsoft ang. innløsning av koder: "Forhåndsbetalte koder kan ikke forbrukes eller aktiveres hvis brukeren har utestående betalinger eller andre betalingsproblemer. Slike problemer må først løses før forhåndsbetalte koder kan brukes." - Det betyr at hvis du tidligere har lagt inn kredittkort i profilen din og dette har utløpt, og tidspunkt for betaling av nytt abonnement har passert, kan du ikke løse inn en forhåndsbetalt kode, men må oppdatere kredittkort-informasjonen og betale med det først. Husk også å kjøpe koder som gjelder europeisk abonnement, det er ingen garanti for at US-koder fungerer på din norske konto.
Kebabkongen
Moderator
graph
Bruker frakoblet Klikk her for å se brukerens profil
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:Billig Xbox LIVE Gold 1 år, 7 måneder siden  
Kjøpte 4200 MS Points fra www.xboxliveuk76.com til £ 37 (ca. NOK 375,-) i går og de ble levert etter 6 timer. Koden virket og saldoen ble oppdatert.

Det er marginalt å spare på kjøp av MS Points på denne måten. Microsoft selv har et bra tilbud om 5000 MS Points til NOK 410,- nå.

Men da kan jeg iallfall bekrefte at begge leverandørene nevnt i forrige innlegg er seriøse og leverer varene.
Kebabkongen
Moderator
graph

Re:Billig Xbox LIVE Gold 1 år, 7 måneder siden  
Tusen takk for tipsene. Veldig bra !
ZoleMan2
Varm i trøya
graphgraph

Billig Xbox LIVE Gold 6 måneder siden  
Da var det den tiden på året at Xbox LIVE medlemskapet må fornyes igjen.

www.jasper1675.com var utsolgt for europeiske abonnement, så i år prøvde jeg www.xboxliveuk76.com i stedet. Det fungerte like bra som i fjor, koden kom etter et par timer, og siden pundet er så lavt nå fikk jeg hele 13 måneders abonnement til 277,- norske kroner. Ikke verst.

Kan anbefales!

Et ekstra tips: cardscodes.com selger også slike abonnement. Bruk Promotional Code: "uk76user" for en ekstra liten rabatt.

Og husk at man trenger ikke å vente helt til abonnementet utløper før man kjøper nytt. De 13 mnd legger seg bare på utløpsdatoen, så i praksis kan man kjøpe for flere år fremover.

Og enda et tips: selv om man har automatisk fornyelse via kredittkort så kan man fint legge inn disse kodene (både før og etter kredittkortet belastes).
Kebabkongen
Moderator
graph
Siste endring: 06/03/2010 13:45 Av Kebabkongen.

Billig Xbox LIVE Gold 4 måneder, 4 uker siden  
Det er nå 50% tilbud på 3 mnd Xbox LIVE abonnement. Kjøp via Spotlight-menyen i Xbox 360 Dashboard til kr 79,-.

Kebabkongen
Moderator
graph

Billig Xbox LIVE Gold 4 måneder siden  
Har endelig fornya XBOX Live Gold etter at visa-kortet hadde gått ut på dato. Brukte cardscodes som funka fint. Tusen takk for tipset !!
ZoleMan2
Varm i trøya
graphgraph

Gå til toppenSide: 1
Moderatorer: Kebabkongen, Larry Gumpert