Playgamers Network

Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?
Gå til bunnenSide: 1
EMNE: Gi din støtte
Gi din støtte 7 måneder siden  
Å vedlikeholde og videreutvikle Playgamers Network tar en del tid, men det koster også noen kroner. Annonseinntektene alene er ikke nok til å dekke drift av nettstedet, spesielt siden disse midlene ikke utbetales før man har oppnådd minstebeløp.

Akkurat nå mangler vi 487,- for å dekke utestående regninger. Hvis du vil at nettstedet skal bestå også i 2010 er vi derfor avhengig av din støtte. Det er ikke noe hyggelig å be folk om penger, så om du vil gi og evt. hvor mye du ønsker å gi er selvsagt helt opp til deg. Men "alle monner drar", "en krone her og en krone der", osv.

Takk på forhånd til alle som vil bidra, slik at vi fortsatt kan opprettholde nettstedet og miljøet vårt. Når målet er nådd for denne gang fjernes "donasjons-termometeret" ute til høyre, men det betyr ikke at du ikke fortsatt kan støtte oss.

Ditt bidrag kan settes direkte inn på Playgamers Networks konto i Skandiabanken: 9710.15.44145

Merk innbetalingen med ditt brukernavn hvis du vil komme på listen over de som har donert.
Kebabkongen
Moderator
graph
Bruker frakoblet Klikk her for å se brukerens profil
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Min støtte kommer i kveld.. Dette er for en god sak (vår egen fornøyelse) så jeg betaler gladelig...
Darth Ego
Gaming is a lifestyle!
Veteran
graphgraph
Kjønn: Mann Sted: Mysen Fødselsdag: 05/12

We don't stop playing because we grow old.. we grow old because we stop playing

Da har jeg satt over en liten slant penger.
Hjelper gjerne til med mer om det trengs, for som Darth Ego skriver, det er for en god sak
Aquaplex
Fast inventar
graphgraph
Kjønn: Mann Aquaplexx chrisfalleth@hotmail.com Sted: Kongsberg Fødselsdag: 08/09

Nå ser jeg at Playgamers allerede har fått inn mer enn det som er minimum for å drive videre. Hva vil skje med det som blir over minimumsgrensen?
Darth Ego
Gaming is a lifestyle!
Veteran
graphgraph

Ja, allerede første dag kom det inn nok økonomisk støtte for å drive nettstedet ut året. Dette er jo kjempebra og jeg tar det som et tegn på at vi ønsker å beholde og videreutvikle Playgamers Network.

Jeg lar "donasjons-termometeret" stå en liten uke til slik at alle som vil gi blir oppmerksom på det. Som tidligere nevnt er det ingenting i veien for å støtte oss selv uten at termometeret står der eller at det har gått gjennom toppen.

Vi har jo tidligere diskutert at vi dropper premier og gaver med mindre vi får annonseinntekter tilsvarende det vi hadde i 2008. Siden vi nå har nådd over minimumsgrensen for å få betalt regningene våre for 2010, vil alt det overskytende stå på konto og bli brukt til å dekke driftskostnader neste år. Det betyr at hvis du velger å støtte oss nå, går støtten garantert uavkortet til å drifte nettstedet i årene som kommer.
Kebabkongen
Moderator
graph

Kebabkongen skrev:
Ja, allerede første dag kom det inn nok økonomisk støtte for å drive nettstedet ut året. Dette er jo kjempebra og jeg tar det som et tegn på at vi ønsker å beholde og videreutvikle Playgamers Network.

Jeg lar "donasjons-termometeret" stå en liten uke til slik at alle som vil gi blir oppmerksom på det. Som tidligere nevnt er det ingenting i veien for å støtte oss selv uten at termometeret står der eller at det har gått gjennom toppen.

Vi har jo tidligere diskutert at vi dropper premier og gaver med mindre vi får annonseinntekter tilsvarende det vi hadde i 2008. Siden vi nå har nådd over minimumsgrensen for å få betalt regningene våre for 2010, vil alt det overskytende stå på konto og bli brukt til å dekke driftskostnader neste år. Det betyr at hvis du velger å støtte oss nå, går støtten garantert uavkortet til å drifte nettstedet i årene som kommer.

Kjempebra! Støtte fra denne kanten vil komme i løpet av dagen...
Darth Ego
Gaming is a lifestyle!
Veteran
graphgraph

Jeg synes det er kjempebra at på to dager klarte vi å samle sammen nok til å drifte Playgamers i nesten 2 år..

En takk til alle som har donert!! KUDOS!!!
Darth Ego
Gaming is a lifestyle!
Veteran
graphgraph

Gå til toppenSide: 1
Moderatorer: Kebabkongen

Noen pålogget?

Vi har 1 gjest her nå

På Xbox LIVE nå

• lollip0p
    Sist sett for 45 minutter siden spille Xbox 360 Dashboard